"Ultrasii reprezinta elementul dinamic nr 1 pe stadionul de fotbal.Principalele calitati ale acestor stapani ai stadioanelor sunt dedicatia, pasiunea, spiritul de sacrificiu pentru clubul iubit si in special gandirea libera.Un ultras e menit sa critice injustitia, sa fie solidar cu dreptatea, sa fie un baston impotriva mediocritatii si sa lupte pentru apararea normalitatii.Se identifica cu idei progresiste si reformatoare si ca orice entitate intelectuala vizeaza critica sistemului."

marți, 3 martie 2015

Concluziile interventiei mele de astazi 3.03.2015 de la cabinetul ministrului apararii nationale

Astazi am fost primit in audienta la ministrul apararii nationale, pentru a discuta legat de ceea ce a devenit deja notoriu, conflictul  pentru si bataia de joc din ziua de azi a ceea ce inseamna  Steaua Bucuresti.
 Am tinut neaparat sa ma prezint, desi toata chestiunea ar trebui rezolvata si este de competenta CSA, in speta a domnului Boroi, care dupa  cum ati vazut in articolul precedent, mi-a scris deja.
Concluzia mea este ca: sfera rationala, juridica depaseste cu mult sfera sentimentala, patimasa, in consecinta suporterul, cel care pune pasiune este folosit ca masa de manevra, exploatat.Cum se face ca inca "se mai asteapta decizii judecatoresti"; "chestiuni juridice" acum in aceasta perioada când galeria stelista nu mai merge la meciurile de fotbal, ci prefera sa mearga sa cante pentru celelalte echipe de baschet, polo, handbal etc.?Mentionez ca eu nu sunt nici de partea CSA si mai ales nu sunt de nicio o culoare de partea FCSB Pipera in tot acest conflict de interese banesti in care suporterii sunt prinsi la mijloc.Desi daca ar exista un plan bine definit, bine pus la punct, as fi clar de partea cui are emblema, culorile, palmaresul, istoria, in speta, CSA.Steaua fara armata nu poate sa existe face, parte din identitatea acestei entitati.Dansii au zis ca cei care iubesc Steaua cu adevarat, dar, atentie, cei care sunt organizati in asociatii juridice, deci ca personalitate juridica sa propuna ei un plan si sa vina cu solutii pe termen lung in ceea ce priveste un nou club, un nou inceput. Cei de la Sud Steaua, prietenii mei, sa nu mai emita comunicate  de presa, ci sa trimita direct catre CSA, planuri concrete.

In consecinta eu decid sa ma retrag total pana nu se rezolva si VAD pe pieptul unei echipe de fotbal emblema adevarata Stelei, pe care multi dintre stelisti o au tatuata pe corp la propriu si mai ales in suflet, la figurat.Rusinea FCSB-ului ramane in continuare greu de digerat.In principiu ma interseaza sa vad Steaua in Liga 1; nu in Liga-4-a; orice ar fi; De aceea sper sa se ajunga la o solutie de intelegere.Nu am nimic personal cu Gigi Becali pe care il respect ca om dar nu ca si stelist, pentru ca nu este, este clar pentru toata lumea. Nu poti sa lovesti la propriu sau la figurat intr-un om care se afla la inchisoare, culmea, pentru afaceri ce s-au dovedit ilegale cu acelasi minister cu care acum se cearta.
Deci, nu sunt nici de partea CSA si nici de partea FCSB si de la mine nu o sa vada nici un ban  si nu o sa aiba parte de nicio sustinere, atata timp cat ei vor sa faca bani, nu performanta si glorie si decid sa puna materia mai presus de spirit.Raman in continuare usor retras si palmat in umbra Bucurestiului si voi interveni si voi reveni atunci când cred ca este de bunacuviinta si reuseste cineva sa imi castige încrederea. Oricum nu imi va simti nimeni lipsa.Nimeni nu este de neinlocuit, nici eu, nici patroni, nici ministri. Numai bine prieteni, Doamne Ajuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu